رواية انتقام تمارا الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم رنا سعيد
#انتقام_تمارا22
#بقلمي_رنا_سعيد
تمارا وكارما وخلود باصين عليهم بصدمه
فهد ببتسامه خبث ومد أيده يسلم عليها:ازيك ياتمارا
فاتن:سلمي علي ابن خالتك
تمارا ومدت أيدها
تمارا ببتسامه بقرف:ازيك
فهد ببتسامه خبث:الحمدالله
وقرب علي كارما ومد أيده يسلم عليها وعلي خلود
احمد وقرب سلم عليهم
وجه عند كارما ومد أيده يسلم عليها
احمد بقرف:اهلا
كارما بنفس اسلوبه:وسهلا
فاتن:انت مازن ابن عم فهد وأحمد صح
مازن ببتسامه:ايوه
فاتن:ابن صبرين مش كده
مازن ببتسامه:ايوه
فاتن ببتسامه:فيك شبه منها اوي يبقا سلملي عليها
مازن ببتسامه:حاضر
فاتن:تمارا خلود كارما تعالوا
كارما:نعم
فاتن ببتسامه:اعرفكم مازن ابن صحبتي صبرين وابن عم فهد واحمد
خلود ببتسامه صفرا:اهلا وسهلا
كارما وتمارا:تشرفنا
مازن ببتسامه:وانا اكتررر
فاتن:دي خلود بنت خالتكم نسمه
احمد ببتسامه:فيها شبه كبير منها اصلا
خلود ابتسمت له
فاتن:هروح اعمل حاجه ليكم تشربوها اتفصلوا
وفاتن مشيت دخلت المطبخ
تمارا بقرف:بقا انت ابن خالتي صباح مش مصدقه
وراحت قعدت علي الكرسي
كارما بقرف لي احمد:ولا انا كمان مصدقه
وراحت قعدت جمب تمارا
خلود وبصت لي مازن بقرف وراحت قعدت من غير كلام
مازن بضحكه:هما مستغربين ليه انكم ولاد خالتهم
فهد:علي اساس مش عارف البير وغطاء
احمد:يعني البت اللي انت بتحبها يافهد تطلع بنت خالتك وانا البنت اللي خنقت معاها الصبح تطلع بنت خالتي برضوا
فهد بضحكه:شوفت الدنيا دوره ازي ههههههههه
مازن:علي اساس اللي انتوا عارفين دلوقتي يعني اللي ولاد خالتكم مااانتوا عارفين من الصبح قبل ماتيجوا يعني
بقلمي رنا سعيد
فلاش باك
احمد بيكلم خالتوا فاتن فيديوا هو وفهد
احمد ببتسامه:انشاء الله هنجيلك النهارده والله انا لسه نازل من السفر امبارح
فاتن ببتسامه:ماشي هستناكم اوعي مجيش يافهد مع اخوك
فهد:لا هاجي ياخالتوا انشاء الله
فهد وأحمد فجاء لمحوا كارما وتمارا قاعدين مع بعض وبيضحكوا
فهد وأحمد اتصدموا احمد لسه هيتكلم بس فهد اكلم قبلي
فهد بصدمه:مين البنتين اللي قاعدين عندك وبيضحكوا دول ياخالتوا
بقلمي رنا سعيد
فاتن وبصت علي كارما وتمارا ببتسامه
فاتن ببتسامه:دول كارما وتمارا توأم ولادي معنديش غيرهم بيدرسوا كارما ام عين خضرا دي بتتدرس طب وجبت الفون علي وشها من بعيد من غير كارما ماتاخد بالها ورجعت جبت الفون علي تمارا وتمارا ام عين عسلي دي بتتدرس في كليه هندسه
فهد بااندفع:اها تمارا دي معايا في الجامعه يااااا و أول مره اعرف انها بنتك
احمد بضحكه:وكارما بنتك دي لسه متخانق معاها النهارده
فاتن بضحكه:ليه
احمد وحكالها كل حاجه
فاتن بضحكه:بجد مستغربه كارما ازي خليتك تمشي من غير ماترد عليك كارما دي لسانها طويل ومش بتسيب حقها هههههههه
ثواني هخليكم تسلموا عليهم
فهد بتفكير:لاء لاء ببلاش احنا هنجي بليل ونعملها ليهم مفاجاه
فاتن:ماشي
بااااك
فاتن وجت عليهم
فاتن بستغرب:انتوا لسه وقفين
كارما بتمثيل:قولتلهم ياماما بدل المره الف انهم يعقدوا بس هما مش راضيين يعقدوا معرفش عليهم طار ولا اي وخايفين يعقدوا
احمد بتفكير ورفع حاجب:يعني مش لسانك طويل بس زاي مااخالتي قالت لاء كمان بتكدبي وطلعتي شاطره في التمثيل
ماشي اصبر ياام عين خضرا بتهبل انتي
فاتن بستغرب:ليه كده اتفصلوا اقعدوا
وبالفعل قعدوا وكل واحد فيهم خدت كوبايه العصير بتاعته
فهد ببتسامه:تسلم ايدك ياخالتوا
فاتن ببتسامه:الله يسلمك ياحبيبي
كارما وفونها رن كارما قامت وطلعت برا في الجنينه
احمد كان مركز معاها وهي طالعه
فاتن لحظت ده
فاتن بخبث:عجبك اوي كده
احمد بحراج:لاء بس
فاتن بخبث:اومال دام مش عحبك مش عايز تسيب الكوبايه من ايدك ليه وهي خلصانه
احمد وحمد ربنا أنها بتكلم علي العصير
بقلمي رنا سعيد
احمد ببتسامه:مش طبعا من ايدكي هيكون حلوه طبعا
فاتن ببتسامه خبث:اكيد
فاتن:طبعا تمارا انتي وخلود اكيد تعرفوا مازن وفهد من الجامعه قبل ماتشوفهم هنا النهارده وتعرفوا انهم ولاد خالتكم صباح الله يرحمها
تمارا وخلود في نفس الوقت:اها اكيد
فاتن:ساره عامله اي يافهد البت دي وحشني هتخطبها امتا بقا ونفرح بيكم بقا
تمارا وخلود اتصدموا أن فاتن تعرف بعلاقة ساره وفهد
تمارا وحسيت بحزن اول ماامها جبت سيره ساره وغيرت علي فهد من فكرت أنه كان علي علاقه بقصه حب مع واحده غيرها واتمنت أنها هي كانت الاوله والاخيره في حياة فهد
وبصت علي فهد بحزن
تمارا ورجعت افتكرت اللي عملوا فيها في نفس اللحظه ورجعت بصت علي فهد بحزن وجع
تمارا بتفكير:خلاص انسي معدتش ينفع ترجعوا لبعض تاني ماتنسيش هو عمل فيكي اي هو وساره
تمارا وفاقت علي صوت فهد
فهد ببتسامه:خلاص انا وساره سبينا بعض واكتشفت اني مش بحب ساره وكان مجرد تعود عليها بس مش اكتر وبص علي تمارا من ساعات ماشوفت بنت زاي القمر معايا في الجامعه وهي غيرت حياتي ورجع بص علي فاتن وبحبها اوي ياخالتي ومقدرش ابعد عنها لحظه وهي كمان بتحبني زاي مابحبها لكن حصل بنتنا شويه مشاكل وبعدنا عن بعض وبحاول ارجع ليها بس هي دماغها ناشفه ومش راضيه ترجع بس ادعي نرجع لبعض و ترضي عليا وتوافق تجوزيني بقا ياخالتوا
وبيبص شويه علي تمارا وشويه علي فاتن وفاتن خدت بالها منه
فاتن بخبث:انشاء الله يحبيبي هتكون من نصيبك
فهد ببتسامه وبص علي تمارا ورجع بص لفوق ورفع أيده وبصوت عالي: يارب انت اللي علم بيه انا بحبها اوي يارب
والكل ضحك عليه
احمد بتفكير:هي مالها اتاخرت كده ليه
احمد وجاتله فكره ومسك فونه وشغال نغمه كأنه فونه بيرن
وفاتن خدت بالها من الحركه اللي عملها وابتسمت
احمد:عن اذنكم هرد علي الفون
فاتن ببتسامه خبث:ماشي
احمد ومشي راح ناحيت الجنينه
فاتن:وانت كمان مش بتحب يامازن
مازن وبص علي خلود
مازن بتوتر: انا انا
في الجنينه الفيلا
احمد بسخريه:هي المكالمه مهمه اوي كده
كارما ومسحت دموعها ولفت لي وعينها كانت حمرا وشها علي اثر الدموع وخدودها ومناخيرها كانوا حمره
احمد بستغرب وبخوف:مالك انتي انتي كنتي بتعيطي صح
كارما وبدون وعي ارتمت في حضنه وعيطت بحرقه احمد وحوايطها بايده بتوتر وخوف ووووووو
#يتبع
#بقلمي_رنا_سعيد
#روايه_انتقام_تمارا
#البارت_الاتنين_وعشرون